viernes, 16 de mayo de 2014

Professors

En classe, Victor ha proposat un tema que m’ha paregut molt interessant, aquest era recordar els professors que hem tingut al llarg de la nostra vida com a alumnes, des de preescolar, fins a l’actualitat i d’aquesta manera veure quins han sigut els professors que mes ens han marcat o que mes ens han ajudat en la nostra educació. Jo concretament vaig a parlar d’una professora que vaig tindre en l’institut, si no recordo mal, en quart de la ESO.




Recordo a aquesta professora no ja per els continguts que donàvem en classe o perquè l’assignatura d’educació física m’agradi especialment, sinó per la implicació que ella tenia amb tots els seus alumnes i amb l’assignatura. Aquesta professora, encara tan sols haver-la tingut un any per motius de convalidaciós (ja que jo en batxiller convalidava l’assignatura d’educació física), es va preocupar per la meva educació i per la dels meus companys durant aquests anys preguntant-nos com ens anava i aconsellant-nos quan teníem problemes amb algun aspecte de l’educació. En certa manera podria dir que es ella, junt amb ma mare, la que em va fer decidir-me per els estudis que actualment estic cursant, ja que es el meu referent professional dins i fora de les aules. 

D'aquesta manera m'agradaría agrair-li tot el que va fer per mi durant els últims anys de la meva educació secundaria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario