sábado, 17 de mayo de 2014

Politica i sexisme (Arias Cañete)

“porque el debate entre un hombre y una mujer es muy complicado, porque si haces un abuso de superioridad intelectual, o lo que sea, parece que eres un machista que está acorralando a una mujer indefensa"

He de dir que aquesta entrada es de carácter personal i que tan sols tracto de donar la meva opinió sobre un fet en particular.

Tots hem pogut veure el desafortunat comentari de Arias Cañete en Espejo Publico, programa de Antena3. Personalment em pareix vergonyós que en ple segle XXI existeixi gent amb aquests pensaments, però ja no es sols això, es que aquesta persona es candidata del partit que actualment governa en aquest país per representar-nos a Europa.

Algú pot excusar-lo dient que simplement es va equivocar, que se li va escapar, o mil arguments més. Però per molt que aquesta persona intenti arreglar aquesta “cagada” demanant disculpes, o alabant a dones del seu partit (com va fer en un discurs al matí següent), crec que ha quedat retractat, aquest no es un comentari que fas si no ho penses, es simplement impossible i crec que tindríem que tallar d’arrel aquest tipus de comportaments intolerables.

Si algú no sap de que parlo o li interessa el tema, us deixo l’enllaç d’un article que parla sobre aquest desafortunat incident:


3 comentarios:

  1. Pense com tú Manel esta frase no pot ser una equivocació, qui ho diu, ho diu savent el que está dient i creient-se le seues propies paraules. Lo pitjor de tot es que es un carrec polític i en teoria es una persona al servici de la població. ¿Quin tipus de servici pot donar una persona amb está mentalitat?
    Si els polítics feren una autoevaluació al final de l'any tindriem a molts suspesos i fariem be en no deixar-los repetir curs.

    ResponderEliminar
  2. Este "señor", de los de antes, dijo lo que pensaba y sentía. Claro, políticamente no era lo correcto y había que cambiar el discurso, pero lo que ha quedado claro es que siguen anclados en una época que para ellos no debió terminar.
    Una pena, pero los votos "los avalan".
    Ahora que hemos hablado del cambio en la educación, ¿por qué no también en la política? Recuerdo la máxima que dice que la historia de la humanidad es cíclica, y por tanto el ser humano repite los errores. Los cambios deben ser para mejor, pero sin olvidar el pasado.

    ResponderEliminar
  3. Es tremendo lo de este señor, tiene muy poca vergüenza al hacer dichos comentarios delante de toda españa. No ha hecho nada más que confirmar lo que dice que no es: UN MACHISTA!

    ResponderEliminar