jueves, 15 de mayo de 2014

Mal de escuela

Esta entrada va dedicada a parlar sobre que m'ha aportat llegir "mal de escuela". Personalment, al principi m'ha costat un poc agafar el fil de la lectura ja que hi ha canvis dràstics del present al passat, canvis de tema... Però, una vegada arribats al final de la lectura i els meus companys hem preguntaven si m’havia agradat, o m’havia paregut entretingut, hem vaig veure capaç de contestar i inclús d’analitzar varies escenes que m’havien cridat la atenció. D’aquesta manera hem vaig sentir molt orgullós perquè vaig entendre que finalment si que havia comprés la lectura i el que l’autor volia expressar amb aquesta.

A més, veig el llibre molt adequat per a l’assignatura en concret com per a la carrera en general. Parla de temes que jo mai m’havia plantejat. Ja que mai m’havia parat a pensar per que aquells mals alumnes actuaven d’aquella forma i com es podien sentir. No es que “Mal de escuela” em digui que se comporten de d’una manera per un motiu determinat, però si es cert que mitjançant l’experiència personal del autor s’aporta un altre punt de vista i alguns motius del perquè de aquesta actitud.

Un altre tema que tampoc havia pensat mai i que sincerament em porta mals de cap, es el de les mares. Sempre havia pensat en que es que quan ma mare va a parlar amb el professor i aquest li ha de resoldre dubtes, aquest no tan sols te que resoldre els dubtes de ma mare, sinó els de totes les mares i els de tots els alumnes. D’aquesta manera entenc lo difícil que es aquesta professió així com fins al punt que hauríem d’admirar-la.


Per finalitzar, puc dir que aquest llibre m’ha sorprès gratament, no pensava que em faria pensar tant, que seria una lectura més, però no ha sigut així. Realment tracta temes importants i de forma molt personal que tractaré de tindre en compte a partir d’ara. Crec que es un llibre realment bo, perquè no està dedicat a resoldre problemes d’una manera determinada, sinó que et presenta diferents situacions que cadascú es pot emportar al seu terreny, i això em resulta molt interessant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario